גלו את השינה המושלמת עם מזרונים איכותיים שמבוססים על טכנולוגיה מתקדמת – כי מגיע לכם לישון כמו מלכים!
0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מהם מזרנים מסוג ויסקו שכולם מדברים עליהם?

    אם יצא לכם בעבר לחפש כרית חדשה או מזרן, בוודאי שמעתם את המושג: “ויסקו”. חברות מזרנים שונות משתמשות לא מעט במושג: מזרני ויסקו וזאת בכדי להסביר לכל לקוח על טיב המזרן. מזרני ויזקו הם מזרנים מאוד איכותיים, אשר מציעים נוחות מקסימלית לכל אדם שבוחר בהם. יחד עם זאת, אם החלטתם ללכת על מזרן מהסוג המדובר, חשוב מאוד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי שהוא אכן יציע לכם נוחות ויאפשר לכם לישון שנת לילה נעימה ואיכותית.

    מזרנים מסוג ויסקו – במה מדובר?

    מזרנים אלוהם מזרנים שעשויים מחומר הויסקו שעשוי מפולימר מיוחד בשם: פוליריטאן. הפולימר המדובר משמש לצורך ייצור ספוגים מסוגים שונים אשר במהלך הזמן מייצרים מהם כורסאות, ספות ועוד. בכדי לקבל את המאפיינים של חומר הויסקו, מעבר לפולימר המדובר משתמשים בעוד חומרים אשר מעניקים לחומר הויסקו תחושה של צמיגות. ויסקו הוא חומר חזק מאוד ומה שבעיקר מאפיין אותו היא הצפיפות הגבוהה שלו. הוא ידוע כחומר אשר מספק תמיכה טובה וכן מסייע בשחרור לחצים ועל כן, מעבר לעובדה שמזרנים מסוג ויסקו יציעו את הנוחות המקסימלית לכל אדם שיבחר לישון עליהם, הרי שהם גם ישמרו לאורך שנים רבות בצורה הטובה ביותר.

    כל היתרונות של מזרנים אלו

    מזרני מהסוג הזה הם מזרנים מאוד איכותיים ויש להם יתרונות רבים: מעבר לעובדה שהם יכולים להחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, הרי שויסקו מתעצב בהתאם לצורת הגוף של האדם אשר ישן עליו וכן בהתאם ללחץ שאותו אדם מפעיל על המזרן וכן בהתאם לחום הגוף של האדם. כך לדוגמא: כאשר האדם שוכב על צד הגוף שלו, הרי שהגוף יפעיל לחץ במרכזי כובד שונים כגון: האגן שלו, הכתפיים שלו ועוד. הויסקו אשר עליו יופעל הלחץ של הגוף יקבל את הצורה של גוף האדם וכך יסייע במניע של כאבי אגן, כתפיים ועוד. ישנם מקרים שבהם חוסר התאמה בין מזרן לבין גופו של אדם עלולה להוביל לדלקות שונות בשרירי כתפיים, לכאבי צוואר ועוד ועל כן, כל אדם שסובל מכאבים או חוסר נוחות בשל מזרן לא מספיק איכותי, יכול לבחור כיום במזרן ויסקו שיספק לו את הנוחות המקסימלית.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?